Door verschillende sessies op locatie van de klant hebben heel helder gekregen waar de behoefte ligt van Solvid Ondernemen. Namelijk: Projectmatig werken, met een diversiteit van verschillende trajecten, met een grote mate van flexibiliteit en grote behoefte aan automatisering van herhalende processen.
Hieronder vallen zaken zoals herinneringen voor het opvolgen van belangrijke deadlines, het genereren van klant specifieke documenten en het vullen van klantdossiers door middel van voorgedefinieerde templates.
De Integratie met Sharepoint maakt het mogelijk om gebruik te kunnen maken van de reeds bestaande documentbibliotheek en tevens ook vanuit Sharepoint de toegang te hebben tot de documenten welke opgeslagen worden in Salesforce.
Ook hebben zowel opdrachtgevers als klanten toegang tot een persoonlijke omgeving welke aangesloten is op Salesforce om informatie te raadplegen of zelfstandig dossiers aan te vullen of te wijzigen. Dit voorkomt foutgevoeligheid en biedt inzicht en transparantie voor je samenwerkingspartners.
Als kers op de taart kunnen Klanten gebruik maken van een eigen E-Learning Platform waar zij leermodules kunnen volgen om op die manier sneller te kunnen groeien in de stappen voor ondernemerschap. Per Klant kan Solvid Ondernemen zien welke modules gevolgd zijn en wat hiervan het resultaat was