Een greep uit de mooie bedrijven die onze modules dagelijks gebruiken
Onderdelen van onze Datasolver integratie
- Zoeken kan op basis van verschillende variabelen zoals KvK-nummer, handelsnaam of (deel van) adres
- Bij resultaten krijg je een overzicht van alle bekende adressen
- Je kunt bedrijfsactiviteiten zien in de vorm van SBI-codes en omschrijvingen
- Bestaande bedrijven in Salesforce kunnen achteraf verrijkt worden met KvK-gegevens
- In gerelateerde lijsten worden alle handelsnamen, SBI Activiteiten en Adressen toegevoegd
- Het systeem controleert periodiek of er wijzigingen zijn in het KvK-register
- Wijzigingen worden weergegeven in een rapport
- Updates kunnen met één druk op de knop worden doorgevoerd in de accountgegevens
Waardevolle KvK data in Salesforce
Met de Datasolver integratie koppel je jouw Salesforce omgeving eenvoudig aan het KvK-handelsregister.
Met onze KvK-module kun je op verschillende manieren bedrijfsinformatie vinden en beheren in Salesforce. In de zoekfunctie kun je bedrijven vinden op basis van hun KvK-nummer, handelsnaam of adresgegevens. Na het zoeken krijg je een compleet overzicht van de gevonden bedrijven. Voor elk bedrijf kun je doorklikken naar meer gedetailleerde informatie. Bij het bekijken van adressen zie je alle bekende vestigingslocaties. Onder activiteiten vind je een volledig overzicht van alle bedrijfsactiviteiten, inclusief SBI-codes en bijbehorende omschrijvingen.
Heb je al bestaande bedrijven in jouw Salesforce omgeving? Met de Datasolver integratie kun je deze eenvoudig verrijken met KvK-gegevens, zelfs als ze niet oorspronkelijk via Datasolver zijn opgezocht. In de klantkaart worden automatisch de gegevens getoond, waaronder:
- Het KvK-nummer
- Het aantal medewerkers
- Status van het kantoor (hoofdvestiging of niet)
Alle handelsnamen, SBI-activiteiten en adressen die bij de Kamer van Koophandel bekend zijn, worden overzichtelijk weergegeven in de gerelateerde lijsten.
Om jouw bedrijfsgegevens actueel te houden, biedt de tool een automatische updatefunctie. Je kunt periodiek controleren of er wijzigingen zijn in het KvK-register vergeleken met de informatie in Salesforce. Wanneer er veranderingen zijn, worden deze overzichtelijk gepresenteerd in een rapport. Met één druk op de knop werk je de accountgegevens bij naar de meest recente situatie.
Wat onze klanten over ons te zeggen hebben.

Inge Jansen – Solvid Ondernemen
Ondernemersadviseur, Manager & Procesverbeteraar
Micha Medendorp – Marie Stella Maris
CEO


Jorgen Billiet – Marketresponse
Senior servicemanagerEen integratie die jou vooruit helpt
- Zoek naar nieuwe bedrijven
- Verrijk bestaande bedrijven
- Automatische periodieke checks
Wil je iemand direct spreken om te opties te bespreken voor jouw bedrijf?
Of hebben wij jou al weten te overtuigen om het eens te proberen?
Veelgestelde vragen
Heb je nog vragen over onze KvK module? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen. Zit je vraag er niet tussen, neem dan contact op met onze specialisten. We helpen je graag verder!
Hoe kan ik nieuwe bedrijven opzoeken?
Je kunt bedrijven vinden door te zoeken op Kamer van Koophandelnummer, BTW nummer, handelsnaam, adres of een deel van het adres.
Kan ik bestaande bedrijven verrijken met extra informatie?
Ja, je kunt bestaande dossiers makkelijk uitbreiden met de informatie die middels Datasolver verkregen wordt.
Hoe werkt de automatische periodieke controle?
De tool voert automatisch controles uit op eerder gecheckte bedrijven. Als er wijzigingen in het register zijn, worden deze weergegeven in een rapport, dat je met één klik kunt gebruiken om gegevens bij te werken.
Welke gegevens worden opgeslagen in de klantkaart?
Kamer van koophandelnummer, BTW Nummer, Vestigingsnummer, Rechtsvorm, Hoofdvestiging/Commerciele vestiging, Aantal Medewerkers, Handelsnamen, Adressen en SBI codes
Hoe voeg ik nieuwe SBI-codes of handelsnamen toe aan bestaande bedrijven?
Deze gegevens worden automatisch toegevoegd aan de gerelateerde lijsten wanneer een bedrijf wordt verrijkt.
Heb je een idee voor een
eigen module?